Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Εδώ και πάλι!!!

Ναι, ναι ξέρω μην με μαλώνετε....αράχνες έχει πιάσει το σπιτάκι μου και φταίω εγώ και μόνον εγώ..κλαψ κλαψ....
Η αλήθεια είναι ότι μετά την τρεχάλα του γάμου, έχω άλλη ευχάριστη και αυτή!!!Φτιάχνω συνέχεια πραγματάκια, θα συμμετάσχω και σε bazaar για πρώτη φορά, οπότε ασχολούμε και περισσότερο με την προώθησή τους μέσω facebook και της σελίδας μου εκεί!!!!!
Ας ενημερώσω όμως και εδώ με ότι καλύτερο έχω φτιάξει τον τελευταίο καιρό!!
Καταρχήν άλλαξα σήμα με την πολύτιμη βοήθεια φίλης γραφίστριας (γιατί εγώ δεν σκαμπάζω) αλλά εδώ δεν γνωρίζω να το αλλάξω...χαχα
το νέο μου σηματάκι λοιπόν είναι το εξής:
θα προσπαθήσω κάποια στιγμη να το αλλάξω μόνη μου!!
Επειδή έχω μεγάλη τρέλα με τα κεριά εδώ και χρόνια, τελικάτα εχω εντάξει πλέον στις δημιουργίες μου!!!!Ας σας δώσω μια γεύση...
Κέρινα Φανάρια λοιπόν made my Decorate your Dreams!!!!!!!!!!
Αναμένω επίσης από τον φωτογράφο του γάμου μας (καθότι πιο επαγγελματικές), τις φωτό από τις δημιουργίες μου για την διακόσμηση, οπότε και ενημερώνω άμεσα!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου